Hunguest Hotels Törzsvendégkártya és Ajándékkártya gyakori kérdések


HUNGUEST EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYA

HOL TUDOK TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁT IGÉNYELNI?

A TÖRZSVENDÉGTAGSÁG NÉVRE SZÓL VAGY MÁS IS IGÉNYBE VEHETI A KÁRTYA ÁLTAL NYÚJTOTT KEDVEZMÉNYEKET?

  • A Törzsvendég profil személyhez kötött. A kártya nem átruházható, azt más személy nem használhatja.

HOGYAN VEHETEM ÁT A TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁMAT?

  • Az Egyéni Törzsvendégkártya, közvetlen szállodai igénylés esetén a bármelyik belföldi Hunguest szálloda recepcióján azonnal átvehető. Az online igényelt kártyák is szállodáink recepcióján vehetők át.

SZÜKSÉGES A RÉGI CHIPKÁRTYÁMAT LECSERÉLNI?

  • A korábban kibocsátott bordó színű, chip alapú kártyák nem kerülnek megszüntetésre, azok továbbra is érvényesek, a megszerzett pontok nem vesznek el. Ezeket a kártyákat is lehet digitalizálni a Hunguest fiókban, de használatukhoz továbbra is szükséges a PIN kód ismerete.

HOGYAN TUDOM A MEGLÉVŐ CHIPKÁRTYÁMAT ÚJ QR KÓDOS KÁRTYÁRA CSERÉLNI?

  • Aktív tagsággal és bordó chip kártyával rendelkező vendégeink belföldi szállodáinkban személyesen tudják kártyáikat új QR kódos kártyára cserélni.
  • A cseréhez új regisztráció nem szükséges, ahogyan emailben sem kell kérvényezni, a régi kártya recepción történő leadása és a személyes adatok egyeztetése után az új kártyát azonnal kézhez tudják venni.

HOGYAN TÖRTÉNIK A PONTFELÍRÁS?

  • Pontfelírásra csak közvetlen szállodai megrendelés esetén van lehetőség. Szállásközvetítők által küldött foglalás esetén a Törzsvendégprogram kedvezményei nem érvényesek.
  • A pontfelírás nem automatikus, a tagsághoz tartozó kártyát vagy digitalizást másolatát, számlafizetéskor a recepció munkatársa részére beolvasásra át kell adni.
  • Pontfelírásra csak és kizárólag abban az esetben van lehetőség, ha a számla a Törzsvendég nevére szól,valamint a Törzsvendég mindvégig jelen van.
  • Pontfelhasználás esetén is történik automatikus pontjóváírás, de ebben az esetben - függetlenül a felhasznált pontok mennyiségétől – a számla bruttó összegének 50%-a után, 10%-os mértékben történik pontjóváírás az Egyéni Törzsvendégkártyán.

KÁRTYACSERE ESETÉN MI TÖRTÉNIK A KORÁBBAN MEGSZERZETT TÖRZSVENDÉGPONTOKKAL?

  • A korábban megszerzett törzsvendégpontok nem vesznek el, a korábbi pontok az új QR kódos kártyára minden esetben átvezetésre kerülnek.

MEDDIG ÉRVÉNYES A CHIPKÁRTYA?

  • A régi chip alapú kártyák nem kerülnek megszüntetésre, azok továbbra is érvényesek. A törzsvendégtagságra vonatkozó szabály - függetlenül attól, hogy chipkártya vagy QR kódos kártya tartozik hozzá - nem változott: A Törzsvendégtagság az utolsó pontegyenleget érintő (pontbeváltás/pontfelírás) tranzakció időpontjától számított 3 éves inaktivitás után megszűnik.
  • A chipkártyát, igény esetén belföldi szállodáinkban bármikor QR kódos kártyára cserélhetik.

HOGYAN TUDOM A KÁRTYÁMAT DIGITALIZÁLNI?

  • Javasoljuk, hogy hozzák létre saját Hunguest felhasználói fiókjukat. A digitális kártyaformátumot a Hunguest fiókban tudják rögzíteni (kártya csatolása).
  • Hunguest felhasználó fiókjukba belépve, VIP vagy Egyéni Törzsvendégkártyájukat rögzíthetik a Google Wallet, vagy Apple Wallet alkalmazásában is.

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM A HUNGUEST HOTELS EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁMAT?

  • Aktív státuszú Egyéni Törzsvendégkártya pótlására kizárólag szállodáink recepcióján van lehetőség. A személyes adatok egyeztetését követően azonnal pótoljuk az elveszett kártyát. A korábbi kártya pontegyenlege az új kártyára átvezetésre kerül.

HOGYAN TUDHATOM MEG A TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PONTEGYENLEGÉT?

  • Honlapunkon lekérhető az Egyéni Törzskártya egyenlege. Az így lekérdezett egyenleg tájékoztató jellegű.
  • A kártya egyenlege lekérdezhető személyesen a szállodáink recepcióján is, a kártya fizikai vagy digitális jelenlétében.
  • Az kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott bizonylat, valamint a szállodai számla is tartalmazza
  • Egyenleg lekérdezéséhez kérjük írjon emailt, a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre a kártyaszáma és születési dátuma megadásával.

HOL TALÁLOM AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A chip alapú Törzsvendégkártya PIN kódját a kártya mellé küldött kisérőlevelünkben található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg. (Chip alapú kártyák kibocsátása 2025.08.29. napjától megszűnt)
  • A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • Chip alapú törzsvendégkártya esetében PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell. PIN kód pótláshoz kérjük írjon emailt a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre, a kártyaszáma és a születési dátuma megadásával.
  • A PIN kód pótlására a szállodáink recepción is van lehetőség.
  • A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

MILYEN ESETBEN LEHETSÉGES UTÓLAGOS PONTFELÍRÁS A KÁRTYÁMRA?

  • Az Egyéni és VIP Törzsvendégkártya Általános szerződési Feletételei alapján a Törzsvendégkártya kézhezvételét követően nincs lehetőség utólagos pontfelírásra. Ezért fontos, hogy minden nálunk töltött szállodai tartózkodásánál, Önnél legyen Törzsvendégkártyája és – ha szükséges – a hozzá tartozó PIN kód.

ÖSSZEVONHATÓ-E KÉT EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYA?

  • Két különböző törzsvendégtagsághoz tartozó kártya összevonására nincs mód.
  • Amennyiben egy családban több kártyát is igényeltek, érdemes a forgalmat csak az egyik kártyára koncentrálni, a másik kártyát pedig felfüggesztetni.

MILYEN MÓDON HASZNÁLHATÓ EGYÜTT A SZÉP KÁRTYA ÉS A HUNGUEST HOTELS TÖRZSVENDÉGKÁRTYA?

  • A főszabály, hogy SZÉP Kártya használat esetén a számlának a SZÉP Kártya tulajdonos nevére kell szólnia. Csak akkor használható együtt a SZÉP Kártya és az Egyéni Törzsvendégkártya, ha két kártya ugyanarra a névre szól. Abban az esetben, ha egy családban két különböző névre szól a SZÉP kártya és az Egyéni Törzsvendégkártya, akkor a szabályzatok értelmében egy számla rendezéséhez együtt nem használható a két kártyatípus. Javasoljuk, hogy ebben az esetben a SZÉP Kártyát kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatán igényeljen meglévő SZÉP kártyájához társkártyát, amely a Törzsvendégkártya tulajdonos nevére szól.

MI A TEENDŐ LAKCÍM VAGY NÉVVÁLTOZÁS ESETÉN?

  • Lakcímváltozás esetén kérjük írjon egy emailt Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre. Adja meg a 8 jegyű Egyéni Törzsvendégkártya számát és az új lakcímét. A megadott adatok alapján munkatársaink módosítják a címét és erről e-mailben értesítik Önt.
  • Amennyiben chip alapú kártyával rendelkezik - névváltozás esetén - új kártyát kell igényelnie, melyet megtehet szállodáink recepcióján. Az igénylés leadást követően kérjük jelezze a szállodában a névváltozás tényét és a korábbi kártyaszámát, hogy pontegyenlegét át tudjuk vezetni az új kártyájára. Az új kártya azonnal átvehető a szálloda recepcióján.
  • QR kódos kártya esetében elegendő a törzsvendégprofilban átvezetni a névváltozást.
  • Amennyiben rendelkezik Hunguest felhasználói fiókkal, QR kódos kártyához tartozó tagság esetén ott tudja frissíteni személyes adatait.

MEDDIG ÉRVÉNYES AZ EGYÉNI TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM?

  • A Törzsvendégtagság az utolsó pontegyenleget érintő (pontbeváltás/pontfelírás) tranzakció időpontjától számított 3 éves inaktivitás után megszűnik.
  • Az utolsó tranzakció időpontja lekérdezhető honlapunkon.

HUNGUEST VIP TÖRZSVENDÉGKÁRTYA

HOL TUDOK VIP TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁT IGÉNYELNI?

  • VIP Törzsvendégkártyát torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu e-mail címen lehet igényleni.

MILYEN FELTÉTELEKKEL LEHET VIP KÁRTYÁT IGÉNYELNI?

  • az Egyéni Törzsvendégkártya számának megadása,
  • és a szükséges pontértékhatár elérése, (a pontérték megléte az Egyéni törzsvendégkártyán)
  • VIP Törzsvendégkártya szintek csak egymás utáni fokozatban igényelhetők.

HOGYAN VEHETEM ÁT A TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁMAT?

  • A VIP kártyát az igényléskor megadott címre, postai úton kézbesítjük.

HOL TALÁLOM A VIP TÖRZSVENDÉGKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A chip alapú Törzsvendégkártya PIN kódját a kártya mellé küldött kisérőlevelünkben található, amit a kártya kézhezvételekor kapott meg. (Chip alapú kártyák kibocsátása 2025.08.29. napjától megszűnt)
  • A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

MEDDIG ÉRVÉNYES A VIP KÁRTYÁTM?

  • A VIP kártyák a kiállításuktól számított 12 hónapig érvényesek.

HUNGUEST HOTELS AJÁNDÉKKÁRTYA

HOL VÁSÁROLHATÓ MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

  • Az ajándékkártyák megvásárolhatók honlapunkon
  • valamint, szállodáink recepcióin.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYA ELEKTRONIKUS FORMÁBAN MEGVÁSÁROLHATÓ?

  • A Hunguest ajándékkártya egy bankkártya méretű chipes vagy QR kódos fizikai kártya, elektronikus formában nem elérhető.

MILYEN CÍMLETBEN VÁSÁROLHATÓ MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

Az ajándékkártyák kibocsátása:

  • 20 000
  • 50 000
  • 70 000
  • 100 000
  • 150 000
  • 250 000
    forintos fix címletekben történik.
  • A fenti címletektől eltérő ún. egyedi címletek is elérhetőek korlátozott számban. Egyedi címlet igény esetén kérjük írjon Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre. Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot a címleteket illetően.
  • Javasoljuk, hogy nagyobb érték vásárlása esetén nagyobb címleteket vásároljon, a könnyebb felhasználhatóság érdekében. Pl.: 100 000 Ft érték esetén célszerű 1 db 100 000 forint címletű kártyát vásárolni, 5 db 20 000 Ft értékű kártya helyett.
  • A chip alapú ajándékkártya kibocsátása 2025.08.29. napján megszűnt.

NEM SIKERÜLT ONLINE FIZETNEM AJÁNDÉKKÁRTYA VÁSÁRLÁSAKOR, MIT TEGYEK?

  • Az online fizetéshez érdemes előkészíteni a bankkártyáját (SZÉP Kártyával nem vásárolható ajándékkártya) és a fizetés jóváhagyásához szükséges banki applikációt vagy internetes banki felületetet, hogy a tranzakció ne hiúsuljon meg időtúllépés miatt.
  • Ha mégsem sikeres a bankkártyás vásárlása, abban az esetben lehetősége van az alábbi számlaszámra banki átutalással is kiegyenlítenie az ajándékkártyák összegét:
    Hunguest Zrt.
    Erste Bank: 11600006-00000000-77649421

    Közlemény: a megvásárolni kívánt ajándékkártyák darabszáma és címlete
  • Egyúttal kérjük, hogy a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre írja meg számlázási és postázási címét – cég esetében az adószámot – is.
  • Megrendelésénél kérjük vegye figyelembe, hogy a megvásárolt kártyákat tértivevényes postai küldeményként küldjük, belföldön 7 munkanapos átfutási idővel.
  • A pénzügyi teljesítést követően postázzuk a megvásárolt ajándékkártyát.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYA ÁTRUHÁZHATÓ?

  • Az ajándékkártya – jellegéből adódóan – nem névre szól, bárki használhatja, akinél a kártya fizikailag jelen van és chip alapú kártya esetében ismeri a hozzá tartozó PIN kódot. A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

MINDEN AJÁNDÉKKÁRTYÁHOZ TARTOZIK PIN KÓD?

  • A chip alapú ajándékkártyák PIN kódot tartalmaznak ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére.
  • A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

HOL TALÁLOM A HUNGUEST AJÁNDÉKKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A chip alapú Ajándékkártyák PIN kódja a kártya tokján, vagy a vásárláskor kapott bizonylaton szerepel.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁM PIN KÓDJÁT?

  • A chip alapú ajándékkártyák PIN kódot tartalmaznak ezért minden kártyás tranzakcióhoz szükség van a kártya fizikai jelenlétére és a hozzájuk tartozó PIN kód ismeretére. PIN kód hiányában a kártyát nem lehet használni, így azt pótolni kell. PIN kód pótláshoz kérjük írjon emailt a Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címre, a kártyaszám megadásával. A PIN kód pótlására a szállodáink recepción is van lehetőség.
  • A QR kódos kártyák már nem tartalmaznak PIN kódot.

HOGYAN TUDHATOM MEG AZ AJÁNDÉKKÁRTYA EGYENLEGÉT?

  • Honlapunkon is lekérdezhető az ajándékkártya egyenlege. Chip alapú kártya egyenlegének lekérdezéséhez a kártyán található 8 jegyű kártyaszám és a hozzá tartozó PIN kód megadása szükséges.
  • A kártya egyenlege lekérdezhető szállodáink recepcióin is, a kártya jelenlétében és a PIN kód ismeretében.
  • QR kódos kártyák esetében az egyenleg lekérdezéshez nem szükséges PIN kód.
  • A kártya pontos egyenlegét az utolsó szállodai tranzakció során kapott bizonylat is tartalmazza.

AJÁNDÉKKÁRTYÁVAL TUDOK ONLINE FIZETNI?

  • Az ajándékkártya online fizetésre nem alkalmas, elfogadásuk csak a szállodában lehetséges, olvasásukhoz POS terminál szükséges.

SZÁMLAFIZETÉSKOR TÖBB AJÁNDÉKKÁRTYA IS BEVÁLTHATÓ?

  • A számla kiegyenlítéséhez – maximum a számla fizetendő végösszegének erejéig – több ajándékkártya is beváltható, illetve más fizetési eszközökkel együttesen is használható.
  • A szálloda az ajándékkártyát – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – fizetéskor a bevonja.

KÜLFÖLDI HUNGUEST SZÁLLODÁBAN IS FELHASZNÁLHATÓK AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁK?

  • Az ajándékkártyák az összes Hunguest szállodában beválthatók, belföldön és külföldön egyaránt.
  • Az aktuális átváltási árfolyamról érdeklődjön szállodáinkban.
  • A szálloda az ajándékkártyát – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – fizetéskor a bevonja.

HASZNÁLHATOM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁT SZÁLLÁSFOGLALÁS NÉLKÜL IS?

  • Az ajándékkártya olyan fizetési eszköz, amely a Hunguest szállodalánchoz tartozó bármely szálloda által teljesítendő szállodai szolgáltatásnyújtás ellenértékeként, illetve részellenértékeként kerül elfogadásra. Az ajándékkártya kizárólag ezen szállodai szolgáltatásokra használható fel, készpénzre nem váltható, beváltásakor készpénz vissza nem adható.

MI A TEENDŐ, HA ELVESZÍTETTEM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁMAT?

  • Abban az esetben, ha elveszítette ajándékkártyáját, az elvesztését – telefonos tájékoztatás mellett – írásban is kell bejelenteni Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum részére torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu címen, az elveszett ajándékkártya sorszámának megadásával.
  • A Hunguest Hotels Törzsvendég Centrum a kártya sorszámát tartalmazó írásbeli bejelentést követő 48 órán belül garantálja a kártya letiltását.
  • Az elveszett ajándékkártyát díjmentesen pótoljuk, az új kártyára a régi kártyán lévő fel nem használt összeg kerül rögzítésre.
  • Az új kártya megküldéséhez kérjük adja meg a postázási címét!

MEDDIG ÉRVÉNYES AZ AJÁNDÉKKÁRTYA?

  • A chip lapú ajándékkártyák a megvásárlásuktól számított 18 hónapig érvényesek, a QR kódos kártyák 24 hónapig. A pontos lejárati dátum a kártya tokján van feltüntetve, vagy a vásárláskor kapott bizonylat tartalmazza.
  • Az ajándékkártyák érvényességét és egyenlegét a honlapunkon tudja ellenőrizni.

MI A TEENDŐ LEJÁRÓ AJÁNDÉKKÁRTYA ESETÉN?

  • A 2025.augusztus 29. napja előtt vásárolt, chip alapú ajándékkártyák érvényessége meghosszabbítható a névértékük, vagy esetleges maradvány értékük 10%-a ellenében.
  • A kártya meghosszabbítás ideje maximum 12 hónap lehet (az utolsó lejárattól számítva). Az érvényességi idő csak elektronikusan hosszabbítható meg, ehhez kérjük, hogy igényét a kártyaszám(ok) megadásával, a torzsvendegcentrum@hunguesthotels.hu email címre kérjük megküldeni. Az érvényességi idő meghosszabbításról számlát állítunk ki ezért kérjük, hogy a számlázási címét is írja meg részünkre.
  • A kártya érvényességének hosszabbítási díját banki átutalással egyenlítheti ki, az alábbi bankszámlaszámra:
    Hunguest Zrt.
    Erste Bank: 11600006-00000000-77649421

    Közlemény: hosszabbítandó kártya száma és érvényességi idő hosszabbítás
  • Az ajándékkártya érvényességének meghosszabbításáért fizetendő díjak címletenként:
    20 000 Ft címletű kártya esetében: 2 000 Ft/kártya
    50 000 Ft címletű kártya esetében: 5 000 Ft/kártya
    70 000 Ft címletű kártya esetében: 7 000 Ft/kártya
    100 000 Ft címletű kártya esetében: 10 000 Ft/kártya
    150 000 Ft címletű kártya esetében: 15 000 Ft/kártya
    250 000 Ft címletű kártya esetében: 25 000 Ft/kártya
  • A pénzügyi teljesítést követően a kártyák érvényességi idejét meghosszabbítjuk.
  • 2025.augusztus 29. napja után vásárolt, 24 hónap érvényességű QR ajándékkártyák érvényessége nem hosszabbítható meg.

AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁK EGYENLEGE FELTÖLTHETŐ?

  • Az ajándékkártyák egyenlege nem tölthető fel, beváltás során – amennyiben a kártyán már nem maradt egyenleg – a szálloda az ajándékkártyát fizetéskor a bevonja.